Informacje o ANS w Lesznie w tekście łatwym do czytania - ETR
Informacje o Uczelni
Akademia Nauk Stosowanych w Lesznie to polska państwowa uczelnia wyższa. Kształci studentów na wielu kierunkach studiów. Po ich ukończeniu można zdobyć stopień licencjata, inżyniera oraz magistra.
Pracownicy Uczelni prowadzą badania naukowe, a Uczelnia realizuje usługi medyczne.
Przyjmuje studentów z innych krajów, a także wysyła swoich studentów do uczelni w innych państwach.
Ma 3 budynki. Główny budynek mieści się przy ulicy Adama Mickiewicza 5 w Lesznie. Każdy Instytut, w którym kształcą się studenci ma swój sekretariat na różnych piętrach uczelni.
Kontakt
Jeśli chcesz się skontaktować Akademią Nauk Stosowanych w Lesznie możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres: ul. Adama Mickiewicza 5, 64-100 Leszno
- możesz wysłać e-mail na adres: kancelaria@ansleszno.pl
- możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: +48 65 529 60 60
- możesz przyjść do Biura Pełnomocnika Rektora ANS w Lesznie ds. Osób z Niepełnosprawnością w każdy wtorek w godz. 13:00 -14:00. Biuro znajduje się w budynku głównym w pokoju 319 na II piętrze.




